// Домівка ігор Ox5, Tingram //
 
Tingram
 
 
 
 
Опис
Tingram v. 1.0
Головоломка до нас прийшла з Китаю, де на початку XIX століття було видано найпершу книжку зі зразками фігур. Китайська назва гри перекладається щось на зразок “Семи частин” чи “Мудра дошка” (Дошка мудреця).
Протягом першої половини XIX століття “Гра” набула поширення в Західній Європі, коли у 1818 році було видано перші буклети, спочатку копії Китайських видань, а потім інші розширені варіанти. Вони стали відомими як “Китайська головоломка”.
Гра-головоломка складається з 7 геометричних фігур, вирізаних з одного квадрата.
Правила досить прості. Усі 7 деталей повинні бути використані для кожної композиції, вони мають складатися одна до одної і ніколи одна поверх іншої. Представлені ескізи слід відтворювати точно. Ви помітите, що навіть невеликі відступи від показаного можуть у підсумку змінити весь вигляд композиції. Деякі композиції у грі не мають назв – більшість з них говорять самі за себе.
Мета головоломки – скласти 7 фігурок так, як це показано на малюнках. З 7 фігурок можна скласти 300 ескізів, що представлені у грі. Тут представлені геометричні малюнки, які удосконалюють уяву. Ви можете подумати, що фігурки неможливо скласти так, щоб зобразити складні криволінійні форми живих істот, однак вражаюче, бо правильно складена фігура може походити на вигнутий контур там, де його немає у спомині. Відтворення представлених ескізів є лише частиною головоломки, гравець може одержати набагато більше розваг, винаходячи нові комбінації.

Можливості:
  • Зручний режим перетягування і обертання фігур (обертання за допомогою утримання кнопки, натиснення кнопки, обертання коліщатами мишки).
  • Можливе обертання фігур з точністю до 1 градуса.
  • Для всіх функцій програми доступні гарячі клавіші.
  • Гра по мережі.
  • Можливість скласти власну фігуру і зберегти її для відправлення другові чи для подальшого складання (найкращі фігури будуть розміщені на веб-домівці).
  • Дуже рекомендується перед початком гри прочитати довідку, особливо розділи "Керування" і "Настроювання" (на розробку якої я витратив часу не менше, ніж на саму програму), що значно полегшить процес гри.

changelog - версія 1.0:

  • Можливість зміни кольорів тла ігрового поля, зафарбування фігур, рамки фігури, тла мініатюри тощо.
  • Додано звуки.
  • Додано рівні складності.
  • Додано переклади на українську, болгарську, чеську, німецьку, італійську, македонську, сербську мови.
  • Додано понад 200 нових фігур! Тепер разом їх 300!
  • Дрібні виправлення.

Завантажити Tingram v 1.0 (875 Кб)

Плани на майбутнє:

  • Підтримка Unicode
  • Новий ексклюзивний дизайн кнопок (залишити старий варіант опціонально?)
  • А також, можливо, буде випущено першу бета-версію гри на Java (1.5) (чи потрібна вона??).

Вважаєте, що у грі чогось не вистачає? Пишіть!

 
© Puzeyev Alexander, 2005.
 
Сайт управляется системой uCoz